" Επάνω σ' ένα ακοίμητο αερόστατο
ατενίζουμε το καθάριο χρώμα τ' ουρανού,
τις ανθισμένες κοιλάδες του μυαλού,
την ανεξίτηλη θαλασσινή δροσιά,
τους ορεινούς στυλοβάτες της απεραντοσύνης...
Οι ψυχές μας γίνονται συνοδοιπόροι..."

Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου ελπίζοντας να κάνουμε πολλά ταξίδια - ονειρικά και μακρινά - στο χώρο του πνεύματος, της τέχνης και της δημιουργίας...

Τρίτη 8 Δεκεμβρίου 2015

     
 Έλα κοντά μου

 

Όσο σε κοιτώ,
τόσο την ομορφιά αντιλαμβάνομαι
του κόσμου.
Με αγγίζεις με τα μάτια σου,
στο ξάστερο μυαλό ταξιδεύεις.
Ο ουρανός των αστεριών ποτίζει ελπίδα,
μέσα στο στέρνο σου ένα μικρό φως ξεπηδά.
Τα μάγουλα ροδοκόκκινα, γεμάτα έρωτα.
Η καρδιά αναπνέει το εαρινό δροσιστικό αεράκι.
Η αγάπη σου, δύναμή μου στο σκοτεινό μονοπάτι.
Έλα κοντά μου…
Όταν είμαστε μαζί, το αερόστατο αλλάζει χρώματα.
Στις αρτηρίες των χειμάρρων μας ταξιδεύει,
αναδύεται μέσα στην πορφυρή λάβα,
με το άρωμα των χειλιών σου μεθάει.
Μείνε κοντά μου, έστω για λίγο…


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου