" Επάνω σ' ένα ακοίμητο αερόστατο
ατενίζουμε το καθάριο χρώμα τ' ουρανού,
τις ανθισμένες κοιλάδες του μυαλού,
την ανεξίτηλη θαλασσινή δροσιά,
τους ορεινούς στυλοβάτες της απεραντοσύνης...
Οι ψυχές μας γίνονται συνοδοιπόροι..."

Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου ελπίζοντας να κάνουμε πολλά ταξίδια - ονειρικά και μακρινά - στο χώρο του πνεύματος, της τέχνης και της δημιουργίας...

Σάββατο 26 Σεπτεμβρίου 2015


 "Golden Autumn" 
 Julius Klever (1850-1924)


...για να είσαι ευτυχής...


"Αν θες να ζήσεις μια ευτυχισμένη ζωή, εξάρτησέ την από ένα στόχο, όχι από ανθρώπους ή αντικείμενα."

Αλβέρτος Αϊνστάιν (1879-1955, Γερμανοεβραίος φυσικός)


Έχει βραβευθεί με το Νόμπελ Φυσικής. Είναι ο θεμελιωτής της Θεωρίας της Σχετικότητας και από πολλούς θεωρείται ο σημαντικότερος επιστήμονας του 20ού αιώνα.


Άσκηση Λεξιλογίου

Να επιλέξετε ποια από τις δύο λέξεις που προτείνονται ταιριάζει καλύτερα στις ακόλουθες προτάσεις:
   1. Μέσα στο ωραίο της φόρεμα (φανταζόταν, φάνταζε) πανέμορφη.
   2. Σε ώρες πολέμου οι αποφάσεις λαμβάνονται με (συναπτές, συνοπτικές) διαδικασίες.
   3. Θεωρώ πως έχεις (υπέρμαχες, υπέρμετρες) φιλοδοξίες και φοβάμαι μήπως απογοητευτείς.
   4. Ο νεαρός οδηγός μετά το δυστύχημα έπεσε σε (κόμμα, κώμα).
   5. Ο λόγος που σας διάβασε δεν είχε ιδιαίτερη (συνοχή, σύνοψη). Ήταν σκέψεις ασυνάρτητες.
   6. Ο κάθε άνθρωπος είναι (υπόλογος, υποτελής) για τις πράξεις του πρώτα στον ίδιο του τον εαυτό και ύστερα στην κοινωνία.
   7. Το (διάγγελμα, παράγγελμα) του στρατηγού εκτελέστηκε αμέσως.
   8. Ο μαθητής για την ανάρμοστη συμπεριφορά του δέχτηκε (βολές, ρίψεις) από τον καθηγητή του.
   9. Ό,τι κι αν του ζητάς να κάνει, αρνείται με κάποια δικαιολογία. Είναι ιδιαίτερα (φυγόπονος, φυγόδικος)
   10. Ορισμένα ουσιαστικά της αρχαίας ελληνικής γλώσσας είναι (ετερόκλιτα, ετερόκλητα).
   11. Ο (μακροχρόνιος, μακρινός) αγώνας έφερε τα θετικά αποτελέσματά του.
   12. Λόγω της κρισιμότητας της κατάστασής του αποφασίστηκε να (μεταβιβαστεί, μεταφερθεί) σε νοσοκομείο της πρωτεύουσας.
   13. Μετά από την (εγγραφή, καταγραφή) των καταστροφών, ξεκίνησε η αποκατάσταση των (πληγωμένων, πληγέντων).
   14. Διαπίστωσα πως ήταν εντελώς (αναρμόδιος, ανίδεος) στη Φυσική.
   15. Η (λογοκρισία, λογομαχία) δεν είναι γνώρισμα της δημοκρατίας.
   16. Στο (ένθετο, έκθετο) του περιοδικού που αγόρασα, βρήκα πολύτιμες πληροφορίες για το θέμα  που μ’ ενδιέφερε.
   17. Το δικαίωμα να δικάζεται κάποιος σύμφωνα με τους νόμους της χώρας του ενώ διαμένει σε άλλη, ονομάζεται (αυτοδικία, χειροδικία, ετεροδικία).
   18. Δεν άντεξε στα (αλλεπάλληλα , αλληλένδετα) χτυπήματα της μοίρας.
   19. Οι κατηγορίες κρίθηκαν στο δικαστήριο (ανυπόστατες, ανυπολόγιστες)
   20. Τα (αλόγιστα, άλογα) έξοδα του τελευταίου καιρού τον έβγαλαν από το μηνιαίο προϋπολογισμό του.


Παρασκευή 25 Σεπτεμβρίου 2015


Ασκήσεις Εμπέδωσης στην ανάπτυξη παραγράφων



      1) Σας δίνεται η παρακάτω θεματική περίοδος. Με βάση αυτήν να δημιουργήσετε μια ολοκληρωμένη παράγραφο:

      Η καταστροφή του περιβάλλοντος θα έχει τρομερές συνέπειες στην ανθρωπότητα.
……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………....................................................................................

      2) Στις πιο κάτω προτάσεις υπάρχουν η θεματική περίοδος, τα σχόλια και η κατακλείδα. Προσπαθήστε να τα τοποθετήσετε στην ορθή σειρά για να σχηματίσετε μία παράγραφο:

   · Το κάπνισμα προκαλεί δύσοσμη αναπνοή και κιτρινισμένα δόντια.
   · Ακόμη και αν δεν καπνίζετε, πιθανόν να έχετε παρατηρήσει πως τα ρούχα μυρίζουν τσιγαρίλα, αν βρεθήκατε κοντά σε καπνιστές.
   · Το κάπνισμα είναι βλαβερό για την υγεία.
   · Συχνά κάνει τους άλλους ανθρώπους να μη θέλουν να βρίσκονται κοντά μας.
   · Οι περισσότεροι άνθρωποι το ξέρουν αυτό αλλά λίγοι γνωρίζουν ότι το κάπνισμα επηρεάζει την εικόνα τους και τη στάση που οι άλλοι άνθρωποι κρατούν απέναντί τους.

      3) Στην παράγραφο που ακολουθεί να διακρίνετε τα δομικά μέρη της. Σε ποια συμπεράσματα μπορείτε να οδηγηθείτε;

   H ομοιότητα μεταξύ των ανθρώπων είναι αυταπόδεικτο γεγονός: Όλοι οι άνθρωποι μοιάζουμε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να είναι ξεκάθαρο ότι ανήκουμε στο ανθρώπινο είδος. Ταυτόχρονα όμως διαφέρουμε σε τέτοιο βαθμό, ώστε να μπορεί κανείς να ξεχωρίσει εύκολα τον έναν από τον άλλον. Αναζητώντας το ποσοστό του γενετικού υλικού μας, το οποίο είναι υπεύθυνο για τις ομοιότητες μεταξύ μας, οι επιστήμονες συνέκριναν τμήματα DNA από ανθρώπους διαφορετικών γεωγραφικών περιοχών. H σύγκριση κατέδειξε ότι ο Homo sapiens αποτελεί ένα εξαιρετικά ομοιογενές είδος: Δύο οποιοιδήποτε άνθρωποι, ανεξάρτητα από την προέλευσή τους, είναι γενετικά ταυτόσημοι κατά 99,9%. Το υπόλοιπο 0,1% είναι αυτό που κάνει τον καθένα από μας ξεχωριστό.

      4) Σας δίνεται η κατακλείδα: «Άρα, ο πόλεμος είναι μια πραγματική συμφορά για την ανθρωπότητα». Να γράψετε τα άλλα δύο δομικά μέρη μιας παραγράφου μ’ αυτήν την κατακλείδα.

………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………….................................


Δευτέρα 21 Σεπτεμβρίου 2015


Το υπερκινητικό παιδί στη σχολική τάξη

Σε κάθε σχολική τάξη υπάρχουν ένα ή περισσότερα  που έχουν σύνδρομο ελλειμματικής προσοχής/ υπερκινητικότητας.Ο μαθητής με ΔΕΠ/Υ (το γράφω έτσι για συντομία) παρουσιάζει κάποιες συμπεριφορές διαφορετικές από το σύνολο, που μπορεί να είναι συνδυασμοί από τα παρακάτω:

-Ο μαθητής είναι ή μοιάζει αφηρημένος, δεν συμμετέχει στο μάθημα και πιθανότατα να μην ακούει τίποτα από ότι γίνεται στην τάξη.

-Σηκώνεται συχνά από την καρέκλα του, σπρώχνει το διπλανό του, σπρώχνει το θρανίο ή την καρέκλα και γενικά δυσκολεύεται να μείνει στη θέση του όλη την ώρα του μαθήματος. Φαίνεται νευρικός, κουνάει τα χέρια και τα πόδια.

-Δεν μπορεί να συγκεντρωθεί σε μια δραστηριότητα, συχνά ξεχνά τους κανόνες και τις οδηγίες ή τι πρέπει να κάνει.

-Βιάζεται να απαντήσει, απαντά πριν καν ολοκληρωθεί η ερώτηση, με αποτέλεσμα να κάνει λάθος!

-Κάνει λάθη απροσεξίας όταν γράφει, ακόμα και στην αντιγραφή, μπορεί να παραλείψει από μια λέξη μέχρι και ολόκληρη παράγραφο.

- Όταν διαβάζει, χάνει "την γραμμή"και δεν ξέρει από που πρέπει να συνεχίσει. Σε αυτό βοηθά η χρήση μολυβιού.

-Δυσκολεύεται να ακολουθήσει οδηγίες, ειδικά αν οι οδηγίες είναι πιο πολύπλοκες. Έτσι συχνά χαζεύει αντί να προχωρά στην εργασία του, γιατί απλά δεν θυμάται ή δεν έχει καταλάβει τις οδηγίες που δόθηκαν!

- Ξεκινά μια δραστηριότητα, την παρατά στην μέση και πάει στην επόμενη. Συχνό φαινόμενο οι μισοτελειωμένες ασκήσεις.

-Χάνει πολύ συχνά τα πράγματά του, ξεχνά βιβλία και τετράδια στο σχολείο ή στο σπίτι.

Τρόποι για καλύτερη λειτουργία της σχολικής τάξης που έχει παιδιά με ΔΕΠ/Υ

- Καθημερινό πρόγραμμα
Τα παιδιά με ΔΕΠ/Υ λειτουργούν καλύτερα όταν το καθημερινό σχολικό πρόγραμμα τηρείται ή όταν ενημερώνονται έγκαιρα για τυχόν αλλαγές.

- Απλοί και κατανοητοί κανόνες
Για παράδειγμα γράψτε τα βήματα μιας εργασίας στον πίνακα π.χ. ένα σχεδιάγραμμα έκθεσης ή κάποιου μαθήματος.


-Βάλτε τα παιδιά με διακριτικό τρόπο να συμμετέχουν στο μάθημα.
π.χ. ένα βλέμμα, ένα απαλό άγγιγμα στην πλάτη ή ακόμα και ένα χαμόγελο επαναφέρουν το αφηρημένο παιδί. Ποτέ μην κάνετε αρνητικούς χαρακτηρισμούς! Βρείτε ένα θετικό τρόπο επικοινωνίας με το συγκεκριμένο μαθητή σας.

- Δώστε ευκαιρίες για κίνηση
Τα υπερκινητικά παιδιά πραγματικά δυσκολεύονται πολύ να καθίσουν σχετικά ακούνητα. Συχνά κάνουν φασαρία με την καρέκλα ή το θρανίο, ενοχλούν τους υπόλοιπους, σηκώνονται, κουνιούνται, και όλα αυτά ΄χωρίς να το θέλουν! Καλό είναι να δίνεται ευκαιρίες εκτόνωσης σε αυτούς τους μαθητές π.χ. να σβήσουν τον πίνακα, να αδειάσουν το καλάθι, να φέρουν ένα βιβλίο, να πάνε για φωτοτυπίες κ.λ.π

- Οπτικοακουστικό υλικό στη διδασκαλία
Φροντίστε να δίνετε οπτικο-ακουστικά ερεθίσματα στους μαθητές όπου είναι εφικτό π.χ. μουσική, τραγούδι, χρωματιστές κιμωλίες, εικόνες, βίντεο, χειροτεχνίες.

- Προσωπικές οδηγίες
Βεβαιωθείτε ότι το παιδί με ΔΕΠ/Υ έχει κατανοήσει τις οδηγίες που δώσατε στην τάξη.

- Ήσυχο και οργανωμένο περιβάλλον
Απομακρύνετε το παιδί με ΔΕΠ/Υ από θέση κοντά στο παράθυρο ή στην πόρτα, ώστε να έχει λιγότερα εξωτερικά ερεθίσματα. Τα θρανία να είναι καθαρά και με καλή τοποθέτηση στο χώρο. Δώστε περισσότερο χώρο στους μαθητές με ΔΕΠ/Υ, οπότε κι αν σπρώχνουν το θρανίο ή την καρέκλα να μην ενοχλούν τους άλλους.

- Υπενθύμιση χρόνου
Οι μαθητές με διάσπαση προσοχής δεν έχουν σωστή αίσθηση του χρόνου. Είναι σημαντικό να υπενθυμίζετε σε τακτά διαστήματα πόσο χρόνο έχουν για μια άσκηση ή στο διαγώνισμα.

- Σχεδιάγραμμα μαθήματος
Κάντε σχεδιάγραμμα του μαθήματος στον πίνακα ή σε φωτοτυπία και δώστε το στους μαθητές. Βοηθά πάρα πολύ!

- Επιβράβευση
Επιβραβεύστε την σωστή συμπεριφορά, την προσπάθεια και όχι μόνο το αποτέλεσμα!

Αυτά είναι ενδεικτικά κάποια πράγματα που συμβάλουν στην καλή λειτουργία της σχολικής τάξης. Ο κάθε εκπαιδευτικός μπορεί να προσθέσει και άλλα, με βάση τους μαθητές του και τις μαθησιακές δυσκολίες του κάθε παιδιού, αρκεί να υπάρχει θέληση και προσπάθεια!


Κυριακή 13 Σεπτεμβρίου 2015



Ο χρόνος που έχασες


Βασικό χαρακτηριστικό του χρόνου, είναι πως δεν γυρίζει πίσω.
Ο χρόνος είναι κάτι σχετικό όπως όλοι μας ξέρουμε κι όπως υπενθυμίζουμε στον εαυτό μας κάθε φορά που τρέχουμε και δεν φτάνουμε. Είναι, επίσης, χρήμα κι αυτό επίτρεψέ μου να σου πω ότι υπογραμμίζει με φωσφοριζέ stabilo τη σχετικότητά του.
Από μικρό παιδί θυμάσαι να σου λένε να κάνεις γρήγορα κι εσύ ν´ ακολουθείς. Φράσεις όπως “Είναι αργά και πρέπει να χορτάσεις ύπνο!” σε γαλούχησαν, πολλές φορές μάλιστα τις αναπολείς σα γλυκό κομμάτι της οικογενειακής θαλπωρής.
Μεγαλώνοντας, αυτή η υστερία της σωστής διαχείρισης χρόνου συνέχισε ακάθεκτη την πορεία της. Στο πανεπιστήμιο, στην καλύτερη έληγε κάποιο deadline κάποιας εργασίας και στη χειρότερη έπρεπε να βιαστείς να πάρεις πτυχίο για να βρεις μια δουλειά και να μπει το νερό στ´ αυλάκι.
Όσο για τώρα που μπήκε, μάλλον για νεροτσουλήθρα πρόκειται, γιατί η ταχύτητα αποτελεί καταλύτη του sucess story της καθημερινότητάς σου.
Αναρωτιέμαι, όμως, λιγάκι. Σου μίλησε ποτέ, κανείς για τον χρόνο που έχασες; Με τη λέξη χρόνο, καθότι σχετικός και το είπαμε, θα ορίσω τον πραγματικό, ουσιαστικό χρόνο που κάθε άνθρωπος έχει ανάγκη για να εξελίξει εκείνα που τον ενδιαφέρουν και πραγματικά απολαμβάνει να κάνει.
Μιλάω για τα πράγματα που τα γουστάρεις και μάλλον είσαι καλός σ’ αυτά, τις ενδεχόμενες δεξιότητες και ταλέντα που έχεις και ίσως πότε δεν ανέπτυξες.
Είτε επειδή απλώς δεν προλάβαινες, είτε γιατί δε το κυνήγησες, είτε στην τελική επειδή δεν τα είχες καν συνειδητοποιήσει μέσα σ’ αυτόν τον κυκεώνα υποχρεώσεων και προτύπων της καθημερινότητάς σου.
Ναι, λέω για ‘κείνη τη μανία που έχεις να γράφεις τις νύχτες και ποτέ δεν της φέρθηκες όπως έπρεπε την ημέρα ή για το ταλέντο σου στη ζωγραφική που το εγκλώβισες σε οπισθόφυλλα άλγεβρας.
Μιλάω για την ικανότητά σου να φτιάχνεις τα πιο μπάνικα γλυκά που τα χαίρονται μονάχα οι φίλοι σου (άντε και το instagram) και για τις κορόνες που βγάζεις στο μπάνιο και κανείς δεν ακούει γιατί τρέχει το νερό.
Ξέρω τι σκέφτεσαι. Ότι δεν υπάρχει δυνατότητα να τα κάνεις όλα και στο κάτω-κάτω εδώ δεν προλαβαίνεις να κοιμηθείς, θα κάνεις σεμινάρια κεραμικής για αρχάριους; Και θα συμφωνήσω μαζί σου.
Είναι αλήθεια ότι δεν είναι το πιο εύκολο πράγμα, σ’ αυτή τη φρενήρη καθημερινότητα, να αναπτύξει κανείς όλες τις πτυχές του. Ιδιαίτερα όταν σήμερα, περισσότερο από ποτέ, απειλούνται συχνά-πυκνά τα “προς το ζην” σου.
Πάρε μια ανάσα, ωστόσο, και συζήτησε για λίγο σοβαρά με τον εαυτό σου. Μιλάμε για τη ζωή σου. Σκέψου πού χαρίζεις την ενέργειά, το μυαλό και τις ικανότητές σου. Τί σου προσφέρει για αντάλλαγμα αυτό που τα δεσμεύει και τελικά πόσο σε γεμίζει εκείνο που γεμίζει την καθημερινότητά σου.
Μετά ξανασκέψου τί θα γινόταν χωρίς τα παραπάνω, αν όντως αξίζουν την αμέριστη προσοχή και προσπάθειά σου και τί άλλο θα μπορούσες να κάνεις. Αυτό (το άλλο, το ωραίο που σκέφτηκες) για πόσο θα έχεις την ευκαιρία να το διεκδικήσεις ακόμα;
Στην καλύτερη των περιπτώσεων, θα νιώσεις ικανοποιημένος με τη ζωή και το επάγγελμά σου αλλά κάπως κουρασμένος από τους μονότονους και  γρήγορους ρυθμούς. Θα αισθανθείς πως θέλεις να βρεις λίγο χρόνο να χαλαρώσεις και πως υπάρχουν δραστηριότητες που πάντα αγαπούσες και όντως θα ήθελες να δοκιμάσεις.
Σ´ αυτό το σημείο, πάρε την απόφαση να αρχίσεις ένα χόμπι. Προλαβαίνεις. Θα σε ξεκουράσει και θα σε ανανεώσει αμέσως, περισσότερο κι από τον πολυπόθητο ύπνο κάποιες φορές. Επίσης, είναι αρκετά πιθανό να σε οδηγήσει σε μονοπάτια που δε φανταζόσουν, επαγγελματικά και προσωπικά. Είναι απ’ τα λίγα πράγματα που ευνοούν οι καιροί. Θυμήσου πως αν δε το κάνεις τώρα, μάλλον δε θα το κάνεις ποτέ..
Υπάρχει, τώρα, και η περίπτωση να συνειδητοποιήσεις πως σιχαίνεσαι τη ζωή και το επάγγελμά σου, πως καιρό τώρα έχεις αναλάβει ρόλους που δε μπορείς να παίξεις και ότι άλλοι πήραν αποφάσεις για ´σένα όταν εσύ δεν ήξερες τι σου γινόταν.
Να παραδεχτείς επιτέλους πως δεν έχεις όρεξη πια να ξυπνήσεις το πρωί και πως σκέφτεσαι πάνω από 2 φορές το μήνα να πας σε ψυχολόγο. Εκείνη ακριβώς τη στιγμή πάρε τα ρίσκα σου.
Δεν αγαπάς τη ζωή σου εδώ που βρίσκεται τώρα και μια ζωή που δεν την αγαπάς είναι μια ζωή χαμένη. Κι αυτό σου το λέω με βεβαιότητα. Όταν νιώθεις τον περισσότερο καιρό δυστυχισμένος, οι μεγαλύτερες πιθανότητες είναι να είσαι. Είναι άλλο η κούραση και άλλο η δυστυχία.
Κι επειδή αυτά που σε οδήγησαν εκεί, σίγουρα δε θα σε οδηγήσουν ξαφνικά στην ευτυχία, πρέπει να τα αλλάξεις. Μπορείς να διεκδικήσεις να μεταπηδήσεις σε διαφορετικό τομέα στη δουλειά σου ή να έρθεις αντιμέτωπος με αυτούς/αυτά που δε σε αφήνουν να εξελιχθείς στον τομέα που ήδη βρίσκεσαι. Πολλές φορές μία ρήξη προκαλεί αλλαγή για καλό. Στατιστικά, μάλιστα, περισσότερες απ’ ότι η υπομονή.
Επίσης, μπορείς να τολμήσεις να αλλάξεις τελείως επάγγελμα και να ακολουθήσεις το όνειρό σου.  Καταλαβαίνεις τι λέω, με σταθερά βήματα και πλάνο, όχι αρλούμπες. Με την εις άτοπον απαγωγή, τί είχες, τί έχασες. Δυστυχισμένος ήσουν και έδινες και τα λεφτά σου στον ψυχολόγο.
Σκέψου, άλλωστε, πως για κάποιους, αυτό που εσύ νομίζεις ανέφικτο, είναι η καθημερινότητά τους. (Εκείνοι πώς το έκαναν, δηλαδή, καλύτεροι από ‘σένα είναι; που θα ‘λεγε και η μάνα σου).
Επίσης, εσύ έχεις το πλεονέκτημα ότι  έχεις ήδη κάνει εξάσκηση στην αποτυχία και έχεις πάρει και ένα σωρό μαθήματα ζωής τόσα χρόνια χάλια. Το θέλεις πολύ και είσαι πλήρως συνειδητοποιημένος γι αυτό.
Στην αρχή θα φοβηθείς, κάπου στη μέση θα απογοητευτείς, ενδεχομένως μάλιστα να φας και κανά δυο φορές τα μούτρα σου, να μετανιώσεις και να σε/ με βρίζεις. Σίγουρα, όμως, στο τέλος δε θα σου λείψουν οι λόγοι της δυστυχίας σου.
Όταν αρχίσεις να γεμίζεις τη ζωή σου με πράγματα που πραγματικά σε ενδιαφέρουν και με κάποιο αντικείμενο στο οποίο είσαι καλός, έχεις βρει το μυστικό να χτίσεις την αυτοπεποίθησή σου (και την εικόνα που αποζητά ο κάθε υποψήφιος εργοδότης).
Με ανεβασμένη αυτοπεποίθηση, θέληση και προσπάθεια τα όνειρα γίνονται στόχοι. Η μόνη διαφορά στις δύο λέξεις είναι πως τους στόχους προσπαθείς και επίσημα πλέον να τους κατακτήσεις.
Βασικό χαρακτηριστικό του χρόνου, άλλωστε, είναι πως δεν γυρίζει πίσω. Το άφησα στο τέλος γιατί είναι το πιο σημαντικό και θέλω να το θυμάσαι (κι εσύ κι εγώ). Καταλαβαίνεις, επομένως, πως δε μπορείς να τον αφήνεις να περνάει ανεκμετάλλευτος για πολύ ακόμα.
Με λίγα λόγια, μετά θα θες και δε θα μπορείς και ποιός σε σώζει. Λάντζα θα κάνουμε όλοι και μάλλον στις μέρες μας περισσότερη απ´ ότι πρέπει. Έτσι, άλλωστε, καταλήγει το πιάτο στο τραπέζι μας..
Είναι, όμως, άλλο οι συμβιβασμοί, οι απογοητεύσεις και οι δυσκολίες της καθημερινότητας που έχεις επιλέξει και διαφορετικό η επαναλαμβανόμενη αίσθηση πως πρωταγωνιστείς σε λάθος έργο. Το χρυσό βατόμουρο, εξάλλου, δεν θα στο δώσει κανείς. Το όσκαρ, όμως;


Γράφει η Marita Alimissi 
Πηγή: savoirville.gr



Thessaloniki Arts and Culture  http://www.thessalonikiartsandculture.gr