" Επάνω σ' ένα ακοίμητο αερόστατο
ατενίζουμε το καθάριο χρώμα τ' ουρανού,
τις ανθισμένες κοιλάδες του μυαλού,
την ανεξίτηλη θαλασσινή δροσιά,
τους ορεινούς στυλοβάτες της απεραντοσύνης...
Οι ψυχές μας γίνονται συνοδοιπόροι..."

Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου ελπίζοντας να κάνουμε πολλά ταξίδια - ονειρικά και μακρινά - στο χώρο του πνεύματος, της τέχνης και της δημιουργίας...

Κυριακή 1 Νοεμβρίου 2015



   Παράξενοι  λογισμοί


Σε νοιάζομαι, σε σκέφτομαι,
όμως δεν μπορώ να είμαι κοντά σου.
Οι αποφάσεις  της καρδιάς νίκησαν το νεανικό νου.
Μου λείπει το καθάριο βλέμμα, το ευθυτενές κορμί,
η μεστή καρδιά, η αμόλυντη ψυχή…
Μου χαμογελούσες
κι ανέτειλε ο πορφυρός ήλιος
γεμάτος με κάθε λογής μπαχαρικά.
Με αγκάλιαζες
και οι υγροί τρόμοι στέγνωναν μονομιάς.
Δεν πρόλαβες να μου πεις μια λέξη…
Ίσως να άλλαζε η ροή του ποταμού.
Έλα κοντά, πλησίασε…
Ίσως να υπάρχει μια μικρή ελπίδα.
Έχω αλλάξει, δε βιάζομαι, απλά ζω.
Ζω για να ζω, ν’ αναπνέω, ν’ ευχαριστώ, να μάχομαι…

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου