" Επάνω σ' ένα ακοίμητο αερόστατο
ατενίζουμε το καθάριο χρώμα τ' ουρανού,
τις ανθισμένες κοιλάδες του μυαλού,
την ανεξίτηλη θαλασσινή δροσιά,
τους ορεινούς στυλοβάτες της απεραντοσύνης...
Οι ψυχές μας γίνονται συνοδοιπόροι..."

Σας καλωσορίζω στο ιστολόγιό μου ελπίζοντας να κάνουμε πολλά ταξίδια - ονειρικά και μακρινά - στο χώρο του πνεύματος, της τέχνης και της δημιουργίας...

Πέμπτη 3 Οκτωβρίου 2019


Είναι κάποιες νύχτες...

Σχετική εικόνα

Είναι κάποιες νύχτες που με τυλίγουν αδιάκοπα,
στριφογυρίζουν μέσα στο μυαλό μου οι αναμνήσεις.
Οι αρτηρίες του μυαλού μου βοούν από το φως
βαραίνει το κορμί 
το τέλος πλησιάζει...
Παλιά διδάγματα στέκονται απέναντι
φωνασκούν κι αυτά σαν τις Ερινύες μου.
Συχνά η επιθυμία υπερπηδά τη ζωή,
όταν όμως ξημερώνει,
έρχεται πάνοπλη μπροστά μου.
Είναι θολή η εικόνα της...
Είσαι το όνειρο ή το λάθος;
Είναι τόσο σύντομο το πέρασμα,
μικροσκοπικό και αέναο,
προχώρησε, ζήσε.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου